New York, New York
2 comments
Not resolved

As of today, I've yet to receive my couches and I'm currently on hold (12 minutes and counting).

I am a single mother and just moved into a house.My old couch that I've had for almost 11 yrs, my brother gave to me so I thought I'd treat myself.

Found the set of my dreams but for $500 less I could order from Appliance Connection. I pay (Feb 28), am told I will be notified when it ships. I then receive multiple emails with tickets and I think 'it's coming, it's on the way' just to find out it hasn't even reached the warehouse yet. When I finally call they send me tracking information and say it's coming from NY office-I LIVE IN OKLAHOMA!

How come the TX WAREHOUSE wasn't used? At this point, I'd rather pay more and actually have furniture. It's not fair that my babies have to share the 1 chair and I paid over a grand almost 2 months ago for furniture. DO NOT USE THEM!

I will post this everywhere I can.

Wow-finally got thru after 18 min hold JUST to get a voicemail.I WANT MY MONEY BACK (but am afraid they'll take even longer to return it).

Review about: Delivery Service.

Reason of review: Problem with delivery.

Monetary Loss: $1401.

Preferred solution: Price reduction.

I liked: Price.

I didn't like: Lied about delivery time.

Had an Experience with Appliances Connection?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
freewill113
#1161112

You will never get your money back.I would guess.

I paid for installation and it wasn't done. The delivery guys said not to worry they would make sure I got a credit. Nope.

Two months later and still dealing with the "tickets." I filed a complaint with the Better Business Bureau and the Attorney General in Brooklyn where the company is located.Here is the form location if you want to file also: http://www.ag.ny.gov/sites/default/files/pdfs/bureaus/consumer_fraud/brooklyn_complaint.pdf

Anonymous
#1150972

I am so sorry about your situation, unfortunately this is the exact same thing that happened to me and my fiance right after we moved into our new home.I recommend you call your bank and let them know you never received the items and they have charge your account before receiving the product.

Also tell them to block the company from touching your account ever again.

The bank will refund you this and it is because it is illegal for this company to charge your card without you having the product there is no signatures that you receive product either and you have that for proof as a back plan.I recommend you block this company from touching your card and risk the extra time purchasing with a better company it will save you a ton of stress and harassment later if you need warranty issues with this company they literally harass you later there is no point to keep your purchase with them

You May Also Like

Appliances Connection - I wish I had found this website sooner Appliances Connection "I wish I had found this site BEFORE we got ripped off by AC. We are staring at a busted $1500 range with no idea when or if we..." Read more Buy Squad - TV IS NOT NEW Buy Squad "I purchased the Samsung UN55KS8000 55-Inch 4K Ultra HD Smart LED TV. From start to finish it took almost a month before I received my TV. There was no way..." Read more Swagtron - Used product shipped when I ordered new - no customer service Swagtron "I ordered a new X1 hoverboard 9 days ago from Swagtron (directly from the swagtron.com website). I attached the ad here. It says specifically it is a "New" hoverboard for..." Read more Appliances Connection - Delivery Service Review from Saint Louis, Missouri Appliances Connection "Damaged item , weeks late delivery , scratched hardwood floor , and on the top of it they want me to pay return shipping for a sectional sofa ! Do not..." Read more Burgess Seed And Plant Company - Dead plants Burgess Seed And Plant Company "My plants came dead. I never received the Iris bulbs. The woman on the customer service desk told me without the shipping label there is nothing they can do. She..." Read more Mary Kay - Creme to Powder Ripoff Mary Kay "I recently purchased the attached product (crme to powder foundation) from a Mary Kay representative that I work with. I was very surprised when I saw the miniscule amount of..." Read more Blue Bell Creameries - Mold in natural vanilla 1/2 gallon Blue Bell Creameries "we purchased two half gallon natural vanilla ice creams from Walmart on 7/21/17 and upon opening the one container we discovered there was mold on the container lid and in..." Read more Poor quality and very expensive 13' Treasure Garden Canopy Treasure Garden "We purchased the AKZ Treasure Garden 13' canopy 1 year ago. Art Van furniture seems disinterested in standing behind product. The rivets on 1 of the arms posed off. The..." Read more